Thursday, February 19, 2009

Yalnızlık Senfonisi

Hani böyle bazı günler olur ya… Of dersiniz… Çok boktandır her şey. Her şey bok gibidir. Bok gibi hissedersiniz kendinizi. Hiçbir şey mi düzgün gitmez dersiniz. Bugün dedim. Dün de dedim. İsveç’te geçirdiğim en boktan iki günü yaşadım.

Oysa güzel başlamıştı her şey. Odamda ufak bir uğur böceği buldum.



Sonra akşam yemeği yedim. Pazartesi pişirdiğim yemeği çarşamba yersem n’olur? Zehirlendim. 2 kere kustum. Sonra 2 litre su içip bir daha kustum. Çarşamba akşamları geleneksel parti gecesi. Tüm arkadaşlarım partiye gitti ben kös kös oturdum. Bir de yetmiyormuş gibi senenin en bomba partisi olmuş. Herkes öyle içmiş ki kimse bir şey hatırlamıyor. Kıskandım. Akrep burcuyum ya. Kudurdum.
Bu sabah da marketing dersine gitmedim. Reklamcılıkmış konu. Duyunca başımdan aşağı kaynar sular döküldü. En sevdiğim konu ve ben yokum. Boktan diyorum ya… Çok boktan.

Annemi özlediğimi fark ettim dün gece ilk kez. Şefkat özledim sanırım. Hastalanınca o bana bakardı. Yalnız hissettim.

2 comments:

  1. Senenin en bomba partisi kriterin, herkesin ertesi gün hiçbirşey hatırlamayacak olması mı?

    ReplyDelete
  2. papa bir gün uçakla berline gitmiş. uçaktan indikten sonra gazetecilerden biri sormuş: "papa, amsterdamda genel evdeki kadınları ziyaret ettiniz. burada da ziyarette bulunakcak mısınız?"

    papa şöyle cevaplamış: "burda genel ev var mı?"

    ertesi günün gazete başlığı şöyle olmuş: "Papa'nın uçaktan iner inmez ilk sözleri: Burda genelev var mı?

    ReplyDelete

Bence